Klantenservice
Bezorgtarieven
De bezorgtarieven op onze vele gespecialiseerde websites zijn verschillend. Logisch, want het opsturen van een handdoek vraagt natuurlijk een ander tarief dan het bezorgen van ’n gigantische linnenkast. Kijk voor de tarieven per productgroep eenvoudig op de betreffende website; het staat altijd helder en duidelijk vermeld.
Levertijd
De levertijden van al onze tienduizenden producten zijn verschillend. Logisch: ’n leuke dekbedovertrek sturen we direct op (binnen 2 dagen bij u thuis), maar ’n fantastische boxspringcombinatie die helemaal naar uw wens gebouwd wordt in ‘n gespecialiseerde fabriek in Engeland, duurt zo’n 6 weken. Kijk voor de levertijden per productgroep eenvoudig op de betreffende website; het staat altijd keurig vermeld.
Garantie
Alle producten van NachtrustOnline.nl staan onder voortdurende strenge kwaliteitscontrole. Zodat we al onze klanten altijd het hoogste kwaliteits-niveau kunnen garanderen. Uiteraard verschillen de garantie-periodes per productgroep; ’n washandje heeft immers ’n andere garantieperiode dan ’n kostbare boxspring. Al onze producten vallen onder het Europese recht.
Tevredenheid
NachtrustOnline streeft het hoogste tevredenheids-niveau na voor al haar klanten. ’n Gedreven en zeer gespecialiseerd team staat elke dag klaar voor de beste kwaliteit, en de meest onberispelijke, snelle en efficiënte leveranties bij u thuis.
Vragen
Heeft u toch nog vragen over een van onze tienduizenden producten of vele diensten? Neem dan gerust contact met ons op: klantenservice@nachtrustonline.nl. We helpen u graag verder…
Retour
Retourneren bij NachtrustOnline.nl is simpel; als het product u niet bevalt, stuurt u het gewoon terug. U stuurt het ongebruikte product binnen 14 dagen na ontvangst in de originele gave verpakking retour naar het aangeven adres bij de website, waar u de produkten besteld heeft. Elke website heeft een retourformulier welke u kunt downloaden, met daarop alle benodigde informatie. Na ontvangst en controle van gaafheid krijgt u uiterlijk binnen 2 werkweken uw aankoopbedrag plus betaalde verzendkosten keurig op uw rekening teruggestort. De kosten voor het retourzenden zijn voor u. Let op; indien bij retourontvangst geconstateerd wordt dat het product of de verpakking beschadigd is, kunnen wij de retourzending uiteraard niet accepteren. We zullen u deze zending dan ook terug moeten sturen, vergezeld van ’n nota voor verzend- en behandelingskosten.